Wednesday, February 4, 2009

BERSUKARIA

Hari sabtu, kami ke templer rumah mak sedara zafirah or adik iparku..dah cuti kan..saja dtg melawat.. aktiviti tak byk sgt..hari sabtu, kami p main boling je dan lepak2 kt umah..Seperti biasa..cerita ini perlu di baca dr bawah ke atas untuk memahaminya..hehe..silalah layan..


tak dapat nak angkat bola..angkat botol je..
keletihan walaupun tidak bermain tp kepenatan berlari-larian disekeliling kwsn
Sambil main pose jap..say peace..hehe

Penonton yang setia menyaksikan aksi mama dan ayah bermain boling..aksi tidak dapat dirakam kerana terlalu ekstrem..hehehehe

zafirah tgk je mama . ayah dan paksu main boling ek..
Konon-konon nak main la tuh..mama tak bagi..hehe
Aksi diatas pada waktu pagi dlm kul 11..kami ke selayang mall main boling..1st time bwk zafirah..dia pasti tidak mengerti..namun suatu hari nanti, dia akan mengerti mainan apakah ini?

Gambar kt bawah ni plak gambar sebelum keluar rumah.. haziq ni suka sgt amek gbr ngan zafirah..kalau zafirah dtg umah haziq, dia misti melayan zafirah..haziq suka cium pipi zafirah ta..kecik2 takpe..besar kang tak boleh la ye..hehe
Zafirah dan Haziq
Ini haziq(bj hijau) dan abshar (bj putih)..cousin zafirah..mata sama bulat kan..
Haziq yang suka menyonyot tanpa henti..

Terima kasih kerana sudi membacanya..jangan pening-pening ye..jangan jemu utk melawat kami..

1 comment:

aimi @ kamalina said...

amboi zafirah....ikut mama & papa main bowling.. tgk dia tak la lasak sgt...

maya, haziq tu umur brapa thn??? isap puting lagi tu..