Saturday, February 7, 2009

BERMANDI-MANDA

Selepas pg bermain boling arituh, pada waktu petang lak mama n ayah bwk zafirah, haziq dan sepupu sepapat pg mandi kt hutan lipur sg kanching..dekat ngan templer park..saje nak berendam..mama n ayah suka pg swimming, tp bila bwk zafirah, kami bernedam je lah..zafirah ni dr kecik suka berendam ngan main air..kalu jumpa air, taknak berhenti beendam..hmmm..kang dah besar sket leh ajar swimming lak..br leh geng ngan mam n ayah..hehe..silalah layan..

gaya nk pg berendam..botol air tu dah nak sama besar ngan zafirah
bermandi-manda kt hutan lipur sg kanching
Haziq
ayah, zafirah dan haziq
alamak..gbr abshar je yg takde..hehe..masa nih absyar dh naik..kesejukan..tak tahan..tp budak berdua ni tak kenal sejuk..suke jer..oklah..ni update utk cukupkan syarat je..hehe..lenkali sambung lagik..daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

5 comments:

** yong ** said...

wah zafirah berani yek..kak chem ni takut air lah...aduhhh tak sporting kan..hehehhehee

aimi @ kamalina said...

oooo...main air sampai tak mau naik yaa... bagusla train dari kecik...nanti takde la takut air..

ps: awak pandai berenang ya?? bagusnya..akak tak reti, takut lagi ada...

Puan Iza said...

Kelakar tgk zafirah dgn botol air dia tu...mcm tak larat nak bawak jer hehehehehe

Amboi...kan main sonok berendam yea...siap nangis2 tak mo naik ek...samalah kes dgn haikal. susah betul nak ajak naik kalo dia dh jumpa air..

Big Mamma Bukhari said...

dh lama tak mandi2 gini.. syiok eh...

Mama Mya said...

cam nak pi mandi sungai gak laaa.. zafirah suka erk main air..

mama mya
http://www.quefamili.com