Monday, March 26, 2012

Gambar2 raya yang dulu-dulu..gemuk ke kurus??

 ini adalah gambar raya tahun 2007

ini lak gambar raya tahun 2011


apakah perbezaan bagi kedua2 gambar ini???? yang pastinya kami semakin bam bam dengan jayanya..oh nooooo!!!!

8 comments:

lieyalatif said...

alah ko..same jek mcm aku...kalo tgk pic dulu mmg menangis tahap hentak2 kaki dibuatnyer heeheheh

tapi nak buat camne, hati senang harusle bam2 hihihi...yg penting hidup bahagia tol tak maya...

taty hasbi said...

Perbezaan yg paling sgt ketara, gmbar raya taun 2007 tu brgmbar duduk, gmbar raya taun 2011 tu plak brdiri... hihiii.... Alaaaahhh kak, bambam bambam pun, yg pnting sihat maaa.. Ada org kurus tp sakit tauuu... heheee...Pa2 pun, mukak kakak ngn muka nenek sgtla sama dan seiras...heheee...

Cho Zila said...

cik abangtu laig nampak kot.. tapi tak banyak bezapun pada pandangan akka untuk si isteri...

Aine Ainun said...

Hehee,
kekadang kurg makan pun gemuk..cane..

mama maman aka yana said...

sama.. kami pun semakin 'sihat' hahaha

.:fyzz:. said...

takpa2..yg penting hati gumbira:)

Ruziawati Yusof said...

Yup! Same goes to me. Kak t x pk psl berat bdn dah lately. Pas bersalin trn 10kg. Naik ms preggy 14kg. Kak t cool je ni. X kesah dah maya. Aritu g gym jog trn stakat 10kg je. Jg mkn x jg mkn sama je. So kak t pilih utk mkn. Klu x mkn kak t lapar. Air susu kurang. Sian honey i lak kurus. Ngeeeee

rawsktar said...

ahahhhh.

encik masrun sgt berjaya. kau ok lagi maya. heheeheh