Friday, February 24, 2012

Zaman muda remaja yang sangat bahagia!!

Zaman muda remaja dolu-dolu adalah sangat best.. Masa belajar nilah aku kenal ngan En. Hubby.. ceh ceh ceh .. Zaman belajar dulu, semua benda kita nak buat.. aku ni pon semua benda aku nak masuk..main hoki lah, netball lah, boria lah, dan macam2 lagi.. namun, takdelah result aku corot.. 3.00 ke atas jugak.. tp budak skang nih, nk join aktiviti lain pon susah.. argggg lupakan… itu bukan tajuk utama entry ini.. :)


Terasa cam nak mengenang kembali cerita lama lah pulok..kah kah kah.. Belajar kt UM, amek Pengurusan Seni Persembahan. Maka haruslah mak masuk segala-gala hal yang berkaitan ngan seni persembahan kan.. Mmg banyak memori dan kenangan manis waktu nih.. bila tgk balik gambar-gambar ni mesti aku terkenang balik memori itu.. Wa jiwang ngko.. muakakakakakka..

Layan jela gambar aku masa muda remaja dulu ek.. dulu kurus cam lidi.. Sekarang boncit dan tembam.. huhuhuhuhu… camne lah nak kurus balik cam dolu-dolu nih..




boria ni masa 3rd year



tarian asli (cer teka yag mana satu diriku..kui kui kui)


manifestasi puisi masa 1st year

aku dan hubby masa muda remaja belia  kurus tak?? kurus tak?? :)


MASA UNTUK MENGENANG MASA DULU SUDAH TAMAT!! SEKIAN!!  



6 comments:

Cho Zila said...

memang kenangan betoiler... nostalgiakan... bestkan... masatu gak jumpa buah hati tentulah lagi best...

rawsktar said...

ish u masuk boria??

HUAHAHUAHAUUHAUA

MAYA said...

kak zila: heheh..

anies: eh, bukan u dgn i ke yg masuk.. hahahhahaha

lieyalatif said...

kurus ngan glamor gileeeee!!! hihihi

aktif ko kan dlm bidang seni...cewah.....bagus ko...bukan cam aku, malu2 pastu keras kejung pun kalo nak suruh berjoget wakaakakakaak......

takpe ko skrang bam2 laki bini....tu le bukti idup bahagia....

ieda said...

penari ye adik dulu .
best2 .. akak masa sek x sempat nak masuk group tarian walau minat
sbb masa sek akak gemuk
kira pendam perasaan aje lahh ;)

.:fyzz:. said...

so sweet kan bila ingt balik kenangan lalu...
oo dulu study UM ya...takpa ..aktif pun result maintain..:P