Monday, February 27, 2012

Saya budak baru belajar, Kalau salah tolong tunjukkan!!

Kakak sibuk buat homewrok, dia pon sibuk nak buat sama.. hari2 camnilah gayanya kalau kakak dia ada homework.. kadang-kadang dok bergaduh ngan kakak..kakak pon tak nak mengalah.. adoyai!!! sabo jela mak melayan karenah kalian.. :)

 ceh ceh ceh.. konon je lah ngko ni Adam..haha

sempat gi nengok kamera.. kakak nun disebelah khusyuk buat HW

**** dah 2 minggu tak PMS nih.. alamak!!! 

5 comments:

.:fyzz:. said...

alo2 tomeynya dia..kecik2 ja ada minat nak belajar..:P

ieda said...

alor tomei2nyaaa
bagus lahh kalau dari awal dia minat menulis macam nie .. sejukk mata memandang ;)

lieyalatif said...

kih kih kih ...bijak nie...bagus kecik2 suke buku...... nanti besar rajin belajar yeak adam...good boy...

ayoooo...awat tak datang lagi tu...jeng jeng jeng.....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ala comelnye.. anak2 ila pun mcm tue last2 bgaduh kiki

Aine Ainun said...

Alahai...seronoknya dia...

Biarla, nanti da besar belajaq sungguh...;)