Friday, May 29, 2009

BookWorm

Hi.. nama saya NurZafirah Zahra.. hobi saya baca buku, koyak buku dan campak buku. tapi selalunya saya akan baca buku dulu..pastu kalau saya dah bosan, saya campaklah buku tu...kalu buku tu nipis, saya ske koyak buat menan..sebab tu mama saya belikan saya buku yg tebal-tebal supaya saya tak koyak..



Normally, i ask my daddy to read the book for me..sebab mama saya malas nak layan saya baca buku tuh..saya ske suruh ayah saya bacakan buku tu utk saya berulang kali..sebab tuh mama saya jenuh nak layan saya baca buku...


Inilah dia buku kegemaran saya..saya ada banyak lagi buku yang tidak dipaparkan disini..mama saya malas nak upload gambar buku tuh...

Thanks to my daddy yg rajin bacakan buku utk saya..

3 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

alahai rajinnye anak dara sorang nie....sok besar rajin2 belajar okey.....hehehehehe...

rajin ayah zafirah layan bace...oo ibu malas nak layan jek, meh kite babab ibu same2 hehehehe

maya, same laa cam mia, suke buku gak...tapi suke buku yg ade sticker....abis umah aku ditampal2nye....hehehehehe

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

hehe...akak mmg suka beli buku kecik2 yg hard cover cam ni..sebab susah sikit diorang nak koyak..

Jasfyra said...

bagus ajar anak kecik ni baca buku..hrap2 sampai besar la diorang rajin baca buku kan