Tuesday, May 12, 2009

Gerai Cendol Plg Glamorrrr...

Sudah pasti ada yg sudah berkunjung kesini, dan mungkin ada yg belum pernah.. gerai Cendol Leman Dawi nama diberi ( taktau sapa yg berikan okay)... gerai cendol ni dah banyak kali masuk tv, majalah 3, warung kita dll.. br arini kami berkesempatan untuk mengunjungi gerai ini..ditambah pula dengan musim panas skang nih...pekena cendoi baik punyeeeee...(ikut gaya jozan okay) ;P

Kami p seremban semata2 nk pekena cendoi nih..makaihhh..jauh bebeno carik cendoi ye.. hehehe.. saja lah berjalan-jalan sambil membuang masa.. cendol ada macam2 jenis..cendol pulut, biasa, jagung dll..bayar masa nak amek semangkuk je dan pastu bleh refill ikut soke hati nak amek banyak mana...tapi kami taklah melantak cendoi tu.. makan semangkuk pun dah kenyang..sungguh menyelerakan yaaa...silalah cuba.. lokasi dia kt seremban..lalu jln yg nk ke rembau..silalah cuba ye..


tuan punya gerai yg penuh dengan pelbagai informasi dan celoteh yg tak henti-henti


ini lah gerai cendol yg galmor tuh..


refill percuma yaaa...


lihatlah anak daraku ini makan dengan penuh semangat..





cendol pulut..ilustrasi kurang jelas..okay..sowi..


lihatlah orang ramai yg beratur utk membeli cendol..

2 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

haaaa lieya tau...cendol ni penah masuk majalah 3 kan rasenye.....lelaki tu mmg celoteh kalah chef wan he hehehe....

aduhai meleleh dah lieya bile teringat kan cendol....nyum nyum

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

best ke cendol nya??? akak pernah gak tgk kat majalah 3...siap free refill tu kan.. hehehehe... kalua penggemar cendol, mesti sukala..akak biasa2 je....mkn blh la, tapi tak tambah kot...

ps: berwajah baru blog ni... cantik!!!