Saturday, June 6, 2009

Port Dickson vs Cameron Highland

Dah lama tak update ini blog.. saya ada sugguh banyak itu keja mau dibuat..jadi saya sungguh tidak ada masa mau update ini blog..Sikalang, saya ada itu masa sket, jd saya update lah..ok..

sebelum mandi, posing dulu yaaaaa

lihatlah ini budak..sungguh konsentrasi dia bermain di pantai itu



Lihatlah gelagat anakku itu..

Zafirah nak naik banana boat tp mama tak bagi..sibuk mandi ngan ayah..mama malas nak mandi..takut sunburn plak.. ;)itu cerita masa p PD.. ada banyak lagi gbr tp maleh den nak upload..


Ini plak gambar mase p cameron, seminggu pas p PD. kami p ipoh, rumah kenduri sedara, so singgah cameron highland jap membeli dan memblah..kami menyopingkan diri kt pasar malam di brinchang..hehe..layan..


apa-apa pun, pose kejap.. ngeh ngeh ngeh


ni kt taman agro..ske pg sini coz salad dia murah, n singgah mkn salad n wafel with strawberry n cream..paparan utk makanan tiada di sini.. harap maaf.. ;)dah penat berjalan lah tu..


minum petang kt bharat tea.. best..masala chai is the best..
okay..sampai kt sini dulu.. kesimpulannya, saya lg ske pg cameron drpd PD.. PD saya ske jugak tp bila cuaca dah panas kt pantai tuh,saya pun jd malas.. cameron plak memang sentiasa sejuk..besttttttt.. ;)

4 comments:

♥ i'me ♥ said...

akak pun lebih suak pegi CH...sebab cuaca yg menawan...ada matahari tapi tak panas pun kan.. hehehe... pegi balik hari je ke maya?? bestnya la kalau dkt...cam akak kalau nak pegi, mmg kena bermalam la...

rawsktar said...

besaq dh suami hang.hahahhahhhaa

Unknown said...

anies: biasalah.. cukup makan.. hahaha..jgn aku yn membesar udah ler.. ngeeeeeeeeeeeee

Mira said...

antara PD ngan CH...akak lebih suka CH..sbb sejuk..kalau rasa nak mandi laut tentulah ke PD kan..tapi jarang sangat pun nak mandi manda ni..tapi kalau mandi kat air terjun best..