Wednesday, April 28, 2010

Tren Khas Untuk Wanita

Wahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! Baru terdengar dlm berita tadi?? Wajarkah?? Ermmmm..dalam sesetengah situasi, mungkin wajar..

KTM akan sediakan gerabak atau tren khas untuk wanita dan kanak-kanak sahaja.. akan mula beroperasi pada masa akan datang...

Bila??? Tak tahu!!!!! Suka tak??????? Owhhh..haruslah suka!!!!!!!!!

So, tak payah lah nak berhimpit ngan mamat b****a selalu.. hik hik hik..

6 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

aku pun suke maya....so takde laa adengan gesel menggesel...tapi kalo camtu, pasni laki kite kene pisah tren la yeak....hehehehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

pagi ok gi ek.. bila dah petang sumer bau pon ada..asyemmm..

hehe..

Nurul Aima Hj Kaim said...

hmm utk local ok kot..tp utk org yg x besa dngn tmpt tu mesti susah kan kena pisah2 mcm tu..

N.A.B.H.M.M said...

haha, tapenah jumpa lagi minah b****a, agak2 kalau ade adekah mereka serupa perangai walaupon berlainan jantina? :P

Tie-Ibu wawanisolehah said...

huhu sib baik kat sini xde tren ..kalo tak kena naik asing2 dgn en hby??pblem gak tuh hehe
Dah beso nak dara yer..patutlah nak tambah pon hehe

Ruziawati Bukhari said...

bagus jugak klu gini.. rasa slamat sikit... :-)