Thursday, April 22, 2010

Accidet Lagik!!!!!

Ni masuk kali ke 2 I accident.. 1st dulu, keta ter'undur' tanpa sedar..terlanggar bumper depan van kilang.. naseb tak teruk kena gak lah RM250 melesap..

2nd time.. iaitu harini.. aku terlanggar anjing plak kt tgh2 highway..normally, bwk keta takdelah laju dlm 80km/j.. tp arini..aku bwk laju sket.. 90 - 100km/j.. kt highway..tiba2 tup tup ada anjing keluar dr mana ntah then berlari betol2 depan keta aku..apa lagi.. maka ter langgarlah anjing itu.. nk brek, tak sempat,, kt belakang aku pon ada keta.. kang tak pasal2 keta tu langgar keta aku plak..

huhu..sedey..rasa berdosa plak langgar anjing tu.. tp tak sengaja..kalau nak kebumikan atau tanam, anjing tu kt tgh2 highway tersadai.. tak sempat nk tgk, anjing tuh hidup agi ke tak??? Ya Allah! ampuni daku.. tak sengaja.. huhu..

7 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

aduh...mcm2 hal .... nak buat camne maya..bukan kite nak pun eksiden nie... tak memasal ko kenen samak keter ko heheeheh.... dah le jgn gundah gulana...pas ni kene lebih hati2 lagi.....

rawsktar said...

kesiannnnyeeeeee..



anjing itu.

Dayangku Army said...

uuu T_T ngerriiinya maya. sian kan? tapi mau buat cemana...dah tertulis anjing tu mati di tangan kete ko.hahahha! tp misti still ada rasa bersalah kan? tiapa-tiapa, hopefully there will be no more accident after this..

N.A.B.H.M.M said...

get well soon yer :)

Leonora Halim said...

aiyooo... dah ajal anjing tu nak wat camne.. huhu....

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kesian anjing tu yer.


salam ziarah.

Ruziawati Bukhari said...

nsb baik u ok maya.. itulah.. panickan? lain x ati2 ok?ala maya x malasla.. mayakan kerja.. kak t ni ha pemalas...dok rumah pun pemalas gak ha... hehe.. bulan ni langsung x g opis.. rehat kat rumah aje..