Tuesday, April 20, 2010

Kabel kamera hilangkah????

Owhhhh ya!!!!!!!!! kabel kamera dah hilang.. mana aku letak, pun dah tak ingat.. since pindah rumah, byk tol benda2 yg aku tak hengat letak mana.. kotak kt dalam stor tu banyak lagi tak bukak.. arggghhhh!!!! malasnyerrrrrrrrr nk menggodek kotak-kotak itewww..payah tol nak transfer gambar..kotak dah label tp mana satu letak kabel kamera, haku pun dah tak hengatttsss.. kenapakah pelupa tahap gaban???? sudah semakin tua agaknya!!!! tua ke???????????? hmmmm..

mood: kesengalan tahap gaban..gaban pun tak sengal cam haku..okay.

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

alah maya...lieya pun kadang2 camni gak...telupe selalu heheeheh...pi cari slow2 yeak...jumpe punye tuh!!~~

Ruziawati Bukhari said...

t pun bercinta betul klu nak cari barang yg ntah mana diletaknya.. t ni nyanyuk tau! hehe.. harap u jpa semula kabel tu maya.. slow2.. jgn tensi.. hehe...
suka tgk header blog u.. cute la..

suraya said...

selalu klo mcm ni klo di cari lg x jmpe... tgh relax2 baru jmpe... so jgn gelabah... relax je :P

MAYA said...

tengksss for the comment.. hehe.. malas nak carik.. biarlah dulu.. kang kamera tuh dh full, br carik n upload..heheh