Friday, April 9, 2010

Dah Sebulan

Dah sebulan tak makan ubat.. apsal period jugak nih..isk isk.. haruslah bersabar ye.. dan haruslah di teruskan usaha.. hik hik hik.. doa-doa lah ye.. mari kita menambahkan makhluk Allah di muka bumi ini..jommmmmmmmmmm!!!!! apakah????? (sengal mode)

6 comments:

Nurul Aima Hj Kaim said...

usaha tangga kejayaan...hmm ko mkn ubat perancang maya?

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah...usaha lagi usaha lagi....
jom kita meramaikan umat manusia di bumi ALLAH ini

dbalkis said...

ha tu la..makan ubat, time tak makan pun ubat still jalan kot? sabo2..teruskan usaha..

☆ lieya latif ☆ said...

maya pun nak menambah ahli keluar gak yeak....jom!! jom!! ramai2 pregnant heeheheh

kire okey ar tu mkn ubat, lieya ni amik depo...lagi lambat nak neutral balik .....huhuhuhu

princess.dHani said...

all the best :) me pon sama... hehe

Mama Mya said...

salam

usaha tangga kejayaan :)