Friday, June 26, 2009

Happy birthday to Me

Happy birthday to Me
Happy birthday to Me
Happy birthday to Me
hikhikhik
Saya berumur 27 tahun pada hari ini..terima kasih kepada ibu yg telah melahirkan dan membesarkan saya.terim kasih kepada suami yang telah menjadi teman hidup saya. terima kasih kepada semua kawan-kawan yang sentiada ada di sisi saya sama ada di alam cyber mahupun di alam relaiti.. saya sungguh HAPPY!


me n my sister..she bought da cake for me.. tq
tengoklah zafirah ni..cekcinyeeee..suami saya sedang bekerja di saat ini..jadi takbuleh nk kuar celebrate.. tp yg penting dia ingat my besday..kan..kan.. takpe..kang dah ada masa free nk ajak p dating.. lama tak kuar dating nih..

4 comments:

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

happy birthday once again tu you maya...semoga terus gumbira bersama yg tersayang....

re: cupcakes??? meh dtg temerloh..hehehe...

MELanies said...

happy bday mayaaaaaaa!

ummidania said...

sElaMat hAri Tua ye-->mCm la aku Mude SgT kAn hAhA...pApePuN, may ALLAH blEss u N ur FamiLy. hUgs n kIsSes 4 uR sWeeT lil zAfiRah...

☆ lieya latif ☆ said...

hepi besdei dear....semoga sukses dalam kehidupan dan bahagia hidupmu...ciwah....

erm...celeb kat mane nanti...hik hik hik