Wednesday, June 17, 2009

penantian satu penyeksaan

hari2 aku menanti.. menanti dan menanti lagi...tapi, apa yang ku nantikan tak kunjung tiba.. sudah lama aku menunggunya, tapi mengapa masih belum tiba.. aku dah bosan dengan penantian ini..ini sudah minggu keempat penantianku..argghhhhhhhhhhhhh.. bilalah pc yg dijanjikan nk sampai nih.. nk buat keja kt opis pun payah..erkkkk..

3 comments:

Puan Iza said...

salam maya...oh kat dah tukar link blog yea....patutlah akak buka yg lama tak berupdate je :-)

erm, dok nanti pc baru rupanya...ingat tunggu apa....hehehe

Comel zafirah, dah lama tak tgk dia...dh makin besar kan....:-)

☆ lieya latif ☆ said...

laaa lieya ingat tgu ape...rupenye PC ...wah nak dpt pc baruyeak....best tu....mesti bersemangat nak buat keje....hi hihihi

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

ceh..suspen je..ingatkan menanti apa tadi..hehehehe....