Sunday, January 4, 2009

Bakal Rumah Kami

Arini saje nk wat banyak2 entry..update 2 - 3 citer trus..ngeh..ngeh..sementara zafirah tido dan sementara daku menunggu suamiku itu pulang untuk luch together2..nak citer pasal bakal rumah kami kt Pelangi Semenyih..Insyaallah akan siap hujung tahun ni.. tak sabar rasanya nak pindah..tp rumah masih dalam proses lagi..skang ni rumah dah naik tiang..gambar ni di amek masa bulan 12.
Dekat area rumah ni plak ada tesco..tesco ni sgtlah besar dan dalam proses nak dibukak..sebulan 2-3 bulan lagi, bukaklah tesco tu..pasni senang lah nak pg membeli barang-barangan..kami pun memang suka ke tesco membeli dan memblah..hehe

6 comments:

yong said...

salam kak maya...ohh beli kat sini yek..ramai gak opismate yong beli kat sini...umah sana design chantek..besar gak tu..tp tu lah..jauh skey dgn tmpt kerja... hehehehe last2 beli kat belakang giant kajang..

Zanna_MamaBatrice said...

bestnyer dah ada umah sendiri...next year leh beraya umah sendiri lorr......

dekat ngan tesco lagi...senang ler nak shopping kan

lieya_latif said...

seronok kan nak ade harte sendiri....kalo boleh ari2 nak tgk ape laa progress umah kite tu hi hi hihi

nanti dah siap jgn lupe jemput kalo wat house warming yeak hi hi hi

aimi @ kamalina said...

maya..best tu.. umah nanti dekat dgn tesco..senangla nak buat groceries..kalau akak pun syok...

Mama Mya said...

waaa bestnye dah ada umah sendiri hehehe.. dekat ngan tesco lak tue.. senang nak sopping hehehe

www.quefamili.com

lieya_latif said...

re : ala lieya tak bayar mahal pun....berpatutan jugak...dalam rm80 sebulan....kebetulan , si damia ni asik2 nak gi sekolah jek .... tu yg lieya anta tuh....jgn die belajar main2 dah...siap laaa lieya piat2 telinga die....hi hi hi