Wednesday, December 30, 2009

Kereta oh Kereta

Isnin
Sangat marah dengan satu keadaan..saya apply utk beli sebijik kereta setelah mendengar hujah-hujah si penjual kereta yg sangat berbunga-bunga..tetapi, malangnya, kereta yg sepatutnya saya dapat, tidak ada dan harus tunggu sehinga 4 bulan..loan dah approve, tapi kereta takdak..sangat gerammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Selasa
Saya cancel loan, amek dealer lain, then apply keta lain.. amek keta biasa sahaja. maka haruslah saya bersabar utk menanti keputusannya pula iaitu tahun depan..saya terpaksa melakukan sedemikian rupa..dan saya memang marah sama ini delaer: Mai Auto Edar Sdn Bhd.. jadi, jgn lah ada diantara kalian pergi ke sini membeli kereta..silalah ke tempat lain..

6 comments:

rawsktar said...

kereta apakahh. ehem.

ummidania said...

hoh..saudari..sy pernah berhadapan situasi begini tp x berapa nak geram la..sudahnya sy SETOP menyapot kenderaan mesia...sapot shj keta buatan jepun..padan muke ko proton..

Maia said...

anies: kereta biasa je.. saga SE..

zue:ikutkan hati nk je amek keta lain, tp apakan daya, gaji aku ciput jer.. mayb next car aku BMW 5Series.. haha.. berangan!!!!

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

nie kes nak amik untung lebih ler tu...
sabar jer lah maya...
tu ler salah satu alasan naper laki den malas nak layan keta buatan mesia nie....

Leonora Halim said...

yaa... saya benci keta proton jugak.... tak ske tak ske.. *matila kutuk keta sendirik*

☆ lieya latif ☆ said...

aduhai camne laa leh jadi camni kan....takpelaaa...anggap jek takde rezeki ngan kedai tu.....

rate2 lieya tgk org yg berurusan ngan keter2 malaysia ni cam ni laaa....lieya pun baru angkat keter...amik ngan edaran tan chong motor tu....mmg bagus servis die...siap anta dpn pintu umah lagi...yg geramnye die tak bagi kalendar free wakakaakakak