Friday, December 4, 2009

Bongok!!!!

aku sangat geram hari ini.. aku geram coz disket kt opis aku nih sgt bahlul coz tak buleh bukak..sebelum ni guna, elok je..pastu, pagi tadi, bos aku suh aku baiki kertas exam yang aku dah buat 4 bulan lepas..aku ingat soklan tu dah settle..ghopenyer tak settle lagi.. yg aku bengang, sebelom ni depa jugak yang suh kami (si pembuat soklan ni) delete sume file exam..takut terbocor lah..itulah..inilah.. then, sume back up aku dah delete..coz paper pun dah lama..

normally, they will keep da paper till next year..kalau tak guna, depa letak kt 'bank soalan..macam letak duit kt bank pulak..bengong..buat penat je buat soklan..bukan senang nak buat..nk kena macam2 then kena buat ikut bloom taxsmony ape benda ntah..haku pung tak reti eja dah.. lupe..

so, akibatnya, aku kena buat balik soklan tu dr a to z then kena submit to my boss on next week.. bosannnnn.. bosannnnn.. mencikkkkkk.. mencikkkk.. menyampahhhhhh.. bahlul... bongok!!!

aku pun 'bongok' jugak coz tak forward kt email utk simpanan..huhhh..'bongok'

1 comment:

Unknown said...

aih..sabar je la... lg difikir, lg sakit jiwa


http://www.perniagaaninternet.ws/r/asyrafmsi