Wednesday, December 31, 2008

LUMUT-SILA BACA DR BAWAH KE ATAS YE.. ; )

Inilah tempat mamak tu jual cendol..punyelah klasik kan..lain kali sapa2 p lumut, singgah la jeti.. pekena cendol sat..

Lihatlah cendol itu..sungguh menyelerakan tekak ku...jika dimakan di waktu panas, lagilah menyelerkan dan melegakan..kt KL ni, cendol biasa pun RM3. plg murah RM2.50..ada sesiapa yg tahu tempat jual cendol yang murah tetapi sedap? silalah khabarkan kepadaku..ngeeee..
Pas penat membeli dan membelah, maka kami pun singgah jap minum cendol kt kedai basikal mamak ni..sedap dan murah RM2 je..mamak ni dah lama menjual cendol kt sini..sodap hingga keluar anak tekak..hehe..yum..yum..

Masa ni kt waterfront lumut..kt blakang tu jeti nk ke pulau pangkor..singgah kt lumut jap membeli makanan kering..sotong, ikan dan macam-macam ada..memborong u ols...murah kan..apalagi..daku pun dengan senang hati memborongnyer..sbb yg bayar adalah suamiku itew..hehehe..perabih duit laki..hehe..takpe kan yangggg...
Justify FullCuti-cuti Malaysia..kami ke ipoh-lumut. saje berjalan-jalan mkn angin sbl2 nk p kenduri kahwen kwn2..kembung perut mkn angin..;)

3 comments:

yong said...

salam kak..haah..jumpa kat sini..

akak, last week baru balik dari kuala kangsar..pekena laksa kuala..tapi cendol pulut tak sempat makan...singgah gak teluk batik..

happy new year kak...

kita link akak lah..

aimi @ kamalina said...

berpinar mata akak sebab kena baca dari bawah ke atas... hehehe... apalah maya... saje je nak dera akak... :D

Mama Mya said...

wah bestnye cuti2 malaysia.. cendol tue menggoda jiwa laa

www.quefamili.com