Tuesday, December 30, 2008

Jalan-Jalan Cari Pegi Makan








Bulan 12 ni banyak betol jemputan ke kenduri kahwen..waktu cuti skolah ni sume org mengambil kesempatan untuk menjalankan majlis itu termasuklah rakan-rakan kami berdua..dalam masa seminggu daku dan suamiku itu menghadiri kenduri kawen teman2..huhhh..jemputan marathon..sabtu, ahad, khamis sabtu. ahad..weekend plak ada 2 3 kenduri..mana yg sempat tu kami pergilah..bila p kenduri kahwen kan, teringat masa mula2 kahwen dolu-dolu..hehe.. rasa cam nak ulang balik memori itu..hehe.. bagus jugak p kenduri ni..leh jalan-jalan pegi makan..takyah nak masak..hehehe..malas sungguh diriku ini..plg best skali bila dpt pg weeding reception kwn kami yang berbangsa cina..memang berbeza dgn cara org melayu kawen..1st experience..bagus dan menarik..silalah layan gbr2 di bawah ini tanpa rasa jemu..hehe

5 comments:

Zanna_MamaBatrice said...

betul tu maya
bulan 12 penuh ngan jemputan kenduri kawen.....sepupu hubby pun baru minggu lepas majlisnyer .... tu yg kami naik KL tu

amboi..meriah ler...siap gi majlis pengantin cina lagi.....sure makanan sedap2 kan .. tp kekdg bila pergi majlis cina nie, jadi was2 sikit nak makan kan maya ....

SALAM MAAL HIJRAH

Mama Mya said...

fuyoo manyak pi jemputan kawin yer hehehe kita dah lama x pi..

re = selamat tahun baru juga tuk maya n family.. semoga hubungan persahabtan yg di bina ini berkekalan.. amin

www.quefamili.com

aimi @ kamalina said...

wah meriah dgn undangan perkahwinan yaaa..... best.. akak pun suka pegi wedding... tapi kalau bawak heroes2 ni mau pening kepala..

lyana kamarul bahrin said...
This comment has been removed by the author.
lyana kamarul bahrin said...

elow maya..link blog ni masrun yg bagi..thanks for uploading my wedding pics. ;) and thanks for coming, sangat gembira to see u guys. btw, nak link maya to my blog yerk..