Monday, January 30, 2012

Melaka Wonderland!!

Sabtu lepas, kami keboringan lagi duduk di rumah..untuk membuang masa maka kami pon berjimba-jimbaan lah di Melaka Wonderland..tempat tak susah nak carik..exit tol ayer keroh melaka,  dlm 1o minit jumpalah.. kenapa melaka??? kenapa tak pg sunway lagoon ke.. jauh betul kan bertapak..hehe.. pg Melaka sbb teringin nak mkn CENCALUK MELAKA okay!!! oppppssss..tiada unsur-unsur mengidam di sini ye.. So, meh cuci mata yuk!!!

 Pintu gerbang Melaka Wonderland


Masuk je budak2 ni maen kt sini jap..tgk muka Adam yang gumbira sengih-sengih


 Kedatangan disambut oleh maskot MW

Bermulalah aktiviti mandi-manda.. debussshhhhhhh!!!!

 Adam 1st time pg pool.. sangat teruja budak tecik nih!!



Kakak siap ngan pelampung besar

 Budak ni eksaited betol..dia lah yg paling lama mandi kt kolam..4jam tanpa henti..naik mkn je pastu sambung terjun..
 kt kolam besar.. hamboi!! kemain gaya tuh!!
 hehe..mak entreprem jap..

aktiviti mandi-manda bermula dr 10pg-2ptg.. mak mandi kejap je.. zafirah lah paling lama..smp sunburn kulit.. huh!!! mmg fenats.. habes je aktiviti  kt MW ni, kami ke ZOO MELAKA pulak..hoho!!! cerita itew kemudian di update..mak nak sambung basuh pinngan nih.. :)


p/s: mama: hari ni pg skull, kalau ada org tanya kenapa muka gelap, kakak kata lah pg mandi kt pool..ok..
   zafirah: mama ada gelap mama.. ni putih ni (tunjuk telapak tangan dia)  tak gelap pon... :)











7 comments:

Cho Zila said...

akak tak nah sampai sini.. best yerk.. akakni kalau sebut melakajer terbayang jem tu yang tak pernah sampaitu..
best gak kan ,, janji ada air budak2 sukakan...

Jasfyra said...

bestnya mandi manda..mesti dah lepas teringin mkn cencalok ni ;)

masuk rumah salji kt bukit cerakah tu rm3 je..hehe.murah kan?

MAYA said...

kak zila: masa kami pg tu takdelah jem sgt.. ok lah..hehe

zura:rm3??? mmg murah yg hamatsssss.. i citu 30lebey okay.. :)

ieda said...

salam kenal dari akak

akak pernah sampai dah .. tapi dah lama .. memang teringin nak masuk layie ;)

diana said...

macam best je...
masuk berapa ni??

Aine Ainun said...

bestnya....

bawak budak2 mmg seronok=)

MAYA said...

diana: mmg best.. dewasa 30hengget, kanak2 25 hengget.. baby free.. agak mahal gak lah..

aineainun:ha ah dear..bwk budak mmg diorang suka..si kakak berendam smp 4 jam tak nak naik..hehe