Friday, August 5, 2011

Adam,Taska dan Spygirl!!

Sejak 1st August arituh, adam dah ditukarkan ke taska..alhamdulillah..setakat ni cikgu taska dia takdelah komplen byk2..bila aku tanya. dia kata "adam elok je..maen je ni hah".. lega rasa hati.. tak risau sgt hantar kt taska sbb kakak dia ada sekali..oleh sbb si kakak jenis yg byk ckp dan suka mengadu, maka bolehlah jd spy utk mama..hehe..




Bila amek dr taska, si kakak akan siap melaporkan keadaan si adik..hehe..bila adik nanges, dia bgtaulah sebabnya..kalau adik tak nanges pon dia bgtau jugak..so far, adam pon takde masalah sangat..semua cikgu taska tu kata adam ok..tak nanges kecuali lapar..tido senang je nk uruskan.. good boy adam!! kalau dapat taska yg elok, elok jugaklah dia jaga anak kita..mudah-mudahanlah takde masalah smp bila-bila..



**buleh plak baby sitter dulu kata rindu ngan tangisan adam...Chessss!!

6 comments:

Nurul Says said...

hu hu aku dl pn kaki repot..anak 1st mmg suka report agaknya

Leonora Halim said...

apa jadik babysitter dulu yg mcm2 komplen tu? hiks!

lieyalatif said...

KO TAU MAYA...masalah ko same ngan aku ...tu pasal aku tukar dayyan ke taska....bs aku pun mcm bs ko...sengal dan bangang...menyusahkan idup aku jek...aku ni punye laa baik ngan die...tapi bagus gak awal2 dpt tau...dpt anak kite indipendent kat taska nun......

Unknown said...

aima: hehehe.. kaki report.. mama suh siapkan report..

leo: sibuk buat kueh raya pastu pos dlm facebook letih smp tak cukup tangan..sibuk kata rindu kt adam..dah lama tak dengar tangisan adam..dia amek lah budak lain jaga..setakat ni dia jaga 5 org kanak-kanak below 2 years old.. + buat kueh raya bagai...fuhhhh??? tamaknya manusia..semua dia nak.. ;D

lieya: hehe..tulah..aku 4 bulan dowh menahan karenah dia..sabo je la..tp skang dh ok.. :D

ruziawati yusof said...

bagusnya kakak dah pandai jaga adik dia..

rawsktar said...

hahahaha kelakar anak sulong ko. lain kali ajar dia pakai iphone. bole dia rekod ke..eheheh