Wednesday, February 9, 2011

Kerja oh Kerja

hahahahha..rasanya since tahun lepas lagi aku nk tukar keja tapi tak tertukar2 plak.. now it's the time for me to change..masa untuk berubah!!!! ya!! skang ni aku tgh mencari2 kerja yg sesuai.. kalau buleh nk position yang sama ngan skang..aku mengajar kt kolej..mcm2 subjek aku ajar.. titas, hubungan etnik, malaysian studies, islamic studies dan macam2 lagi..ini suma subjek wajib MQA (akreditasi)

harap2 adalah rezeki pasni..buleh keja dekat2 ngan umah.. skang ni tpt keja nun jauh di setapak tapi aku duduk semenyih.. tak tahan dowh..ongkos pengangkutan melebihi bayaran bulanan keta aku.. huh!! kalau ada sesiapa nk recommend kt mana2, khabaq mai na!!

2 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

moga2 ade rezeki maya...mane tau kan rezeki si adam...tercapai gak impian maya...amin

Leonora Halim said...

TITAS!!!! tak skeeeeeee...... pegi 2 kelas je spjg semester.. pastu exam dpt B+ jek... padan muka... ahahhahaha....