Thursday, February 25, 2010

Lagi-lagi pasal kereta..menyampah

Masuk hari ini dah 2 bulan lebih keta aku taksampai-sampai.. bila aku kol, katanya minggu depan. bil kol katanya minggu depan..bohsan..penat dah terima jawapan yg sama.. aku bukan mintak FERRARI pun.. aku mintak POTONG SAGA jek..BAHLUL.. rasa cam nak pg buat report kt jabatan hal ehwal pengguna.. bolehkah?

7 comments:

Nurul Aima Hj Kaim said...

aduuuh susah betul la mcm ni... hmm

☆ lieya latif ☆ said...

aik...dari ari tu tak dpt2 lagi ke maya....ish ish...mcm something jek bile delay camnie.....better pi check...

ummidania said...

tu la maya...aku bkn nak kondem keta mesia..tp SIL aku pon same, amik saga SE dr bln 11 thn lps smpai la ni xdpt ag...watdehel kan...cuba beralih arah ke kereta buatan jepun misalnyer...lalalalala.....

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ayoyoyoyo...lamanyer maya...
biar betul...depa buat kerja ke tak...

Dayangku Army said...

Ayoo! lamanyaaa maya. Aku beli keta seminggu dah dapat. Hntr segala doc 27/1..sign agreement 2/2..4/2 suda dpt keta.huhuh tu bkn mcm nk beli ferrari..dah macam nak beli LRT dah tu.huhhu

MAYA said...

huhu..lambatkannnnnnnnnnnnnnnn.. tulah psl..aku pun dah fenin.. next week aku nk mengamuk nih.. gerammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Leonora Halim said...

hmmm.... saya dah biasa dgn 'kije2' proton neh... kalis dah!