Wednesday, January 27, 2010

AMANAH SAHAM BUMIPUTERA

tak ingat sama ada aku dah bukak asb atau belom.. rasa cam tak ada.. hmm.. ada sesiapa tahu nk bukak ASB kt mane tak? pos ofis bulehka? hmm..rugi kan..skang br nk bukak ASB.. hmmm

6 comments:

Nurul Aima Hj Kaim said...

mana-mana pun ble bukak tu..alang2 ko buka kan lah utk anak ko skali..skrg ASB ada kasi tawar loan tu..maksudnya ko buat loan skrg kan..ko bayar dlm 1 tempoh tertentu then abis byr ko dapat untung berganda-ganda..urgh apa yg aku cakap ni ah.mesti ko nda faham.apa2 nnt ko refer sm ASB la.. nda rugi bukak ASB trust me :)..

dbalkis said...

ye apa ysng Nurul cakap tu ASB loan, banyak panel bank ada, CIMB, Maybank..mmg untung..aku dah dapat first dividen dari ASB Loan tu..

Another option to consider selain berdikit2 menabung di ASB..Anak ku kubukakan ASDidik and SSPN..

Puan Iza said...

kt pjbt pos boleh maya...bukalah cepat hehehe....

☆ lieya latif ☆ said...

mane2 leh bukak maya...byk bank dah jadi ajen ASb.....pejabat pos, maybank sume laaaa....

bukak laaa.....masih awal lagi nie...buat tuk anak2 sekali....tapi asd laaa..amanah saham didik heheheeh

Maia said...

thanks.. tu lah..planning memang nk bukak pun..thanks for da info ibu-ibu sekalian..

Mama Mya said...

RHB pun ada :)