Wednesday, September 7, 2011

Best Ke Raya????

Assalam..mungkin agak lambat untuk saya menceritakan detik hari raya kami..tapi, nak jugak citer..hehe..(macam ler ada org baca) :)

Raya Pertama
Raya pertama dimulakan di rumah mertua bersama adik ipar di taman templer saujana..mcm biasa, tukang masak adalah saya selaku menantu sulung kepada anak sulung..maka seperti biasa lah saya menyediakan semua lauk-pauk dan juadah untuk hari raya.. raya pertama tidak byk aktiviti..makan2 dan melawat sedara mare yg ada disekitar KL..lepas zohor, kami berempat (tahun lepas bertiga..kekekeke) bertolak ke ipoh untuk sambutan hari keluarga sebelah arwah mak sang suami.. maka perjalanan diteruskannnnnnnnnnnnnnnnnn..

gambar family sebelah hubby


budak 2 org kt atas tuh sepupu..sgt closed okay..

ni plak adam ngan cousin dia..beza 10 hari je tp tahun beza.. ana safiyah lahir 27.12.10, adam lak 7.1.11.. lebih kurang je besor nye kannnnn


Raya Kedua

Sangat excited dan nebes sbb kali pertama menjadi MC pada hari keluarga sebelah suami, keluarga assamadiah.. Keluarga sang suami telah memberi kepercayaan kepada saya untuk menjalankan majlis hari keluarga pada kali ini.. nebes sbb family sebelah hubby adalah sgt besar okay..yg berkumpul pd hari tuh lebih 200 org..mau mak tak nebes nak oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! tapi alhamdulillah majlis berjalan dengan jayanya..( siap mendapat pujian drpd mak2 sedara belah sang suami..oppss!!!! jgn riak maya oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..) hehe..kt bawah ni gambar famili hubby yg sangat rapat..ramai kan..meriah benor..

the whole family..ini pun masih ada yg tak datang..ramai kannn


Raya Ketiga
Berangkat pulang ke KL coz sang suami harus bekerja pada raya ke-4..Tidak ada aktiviti menarik..hanya melepak2 dirumah dan sesi menggemukkan badan sahaja

Raya Keempat
Pas sang suami balik keja, kami terus bertolak ke kemamang..yea!!! 3 hari kt sana.. gambar makanan tak sempat nak amek..semua kami dah ngap!!hehe.. ni pulak famili sebelah mak saya.. kamitak berkumpul cam belah hubby..sbb family belah mak aku semua duduk merata2 kt Malaysia nih..hehe.. sila jamu mata ye.. dan sila JANGAN BOSAN!!! melihat gambar ini sbb gambar ini sudah ada di FB..hehe


kakak dan adam kena peluk pasal takmo amek gambar. :)


adam pon dipaksa untuk bergambar bersama pak su n opah


hadek beradek ku..ada sorang lagi takde kt sini..



Sekian cerita saya..ada banyak lagi nak cerita tap mek dah malas dah..next time pulak lah ye..

Kesimpulannya: Raya saya sangat best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: